امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مبارک باد

 

 

هرکه بر اساس حق رفتار کند، خلق به سوی او روی خواهند آورد . ارزش هر کسی آن چیزی است که نیکو انجام دهد.

[امام علی علیه السلام]

View Image 

View Image

 

 

ولادت مولی الموحدین علی عالی اعلا(ع) و روز پدر برهمگان مبارک باد 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
باقری چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:35 http://haqiqat.mihanblog.com

اسباب رضوان خدا و رضایت آدمى

«ثَلاثٌ یَبْلُغَنَّ بِالْعَبْدِ رِضْوانَ اللّهِ تَعالى:کَثْرَةُ الاِْسْتِغْفارِ، وَلینُ الْجانِبِ، وَ کَثْرَةُ الصَّدَقَةِ وَ

ثَلاثٌ مَنْ کُنَّ فیهِ لَمْ یَنْدَمْ: تَرْکُ الْعَجَلَةِ وَ الْمَشْوَرَةِ وَ التَّوَکُلِّ عَلَى اللّهِ عِنْدَ الْعَزْمِ


سه چیز است که رضوان خداوند متعال را به بنده میرساند:
1 ـ زیادى استغفار،
2 ـ نرم خو بودن،
3 ـ و زیادى صدقه.
و سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند، پشیمان نشود:1
ـ ترک نمودن عجله،
2 ـ مشورت کردن،
3 ـ و به هنگام تصمیم، توکّل بر خدا نمودن.

عرض ادب وتبریک به محضرمبارک حضرت صاحب الزمان (عج)وشمابزرگوار به مناسبت میلاد باسعادت امام محمد تقی علیه السلام

میلادتان مبارک

سپیده چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:23 http://www.sepide-72.blogfa.com

سلام مدت هاست که خسته ام .دلم گرفته است .دلم می خواهد ایشان هر چه زودتر ظهور کنن ولی کمی هم می ترسم از این که من کاره خاصی انجام نداده ام و به قول معروف اماده نیستم و در یک دو راهی گیر می کنم و وقتی بعد از یک جنگ تن به تن با خودم به هیچ نتیجه ای نمی رسم راه برگشت را می گیرم و سعی می کنم تمامی این دل مشغولی را فراموش کنم ولی چه کنم که کاره من اسپرین و...مسکن هایه دیگر گذشته است.راستی پیش واز رفتین هنوز که عید نشده.

علی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:10 http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلام آقا سعید
تبریک میگم
یا علی

س. نجفی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 http://reyhanehnabi.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید با مطالب بسیار معنوی
به امید ظهورش
به ما هم سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد