امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

تاثیر ذکر لاحول و لا قوه الا بالله

 

امام صادق (ع) فرموده است

هرگاه از قدرتمند، یا چیز دیگری ناراحت و اندوهناک شدید، ذکر «لاحول و لا قوه الا بالله» را زیاد تکرار کنید،

زیرا این ذکر کلید گشایش هرگونه گرفتاری و ناراحتی است،

و گنجی است از گنجهای بهشت.»

نیز فرمود


رسول اکرم (ص) فرمود



«
ذکر «لا حول و لا قوه الا بالله» نود و نه درد را شفا می دهد که ساده ترین آنها اندوه است
و نیز فرمود: «در شب معراج ابراهیم خلیل بر من گذر کرد، و گفت: به امتت امر کن در بهشت، بسیار درخت نشاء نمایید که زمینش وسیع و خاکش پاک استگفتم «نشاء بهشت» چیست؟
پاسخ داد: لا حول و لا قوه الا بالله

منبع:موعود

نظرات 2 + ارسال نظر
فلاح سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:50

سلام جناب این چه وضعش هست چرا به روز نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عشق فقط یک کلام حسین علیه سلام دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:59 http://www.hoseinjaguar.ir/

عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من
شب هجران نکند قصد دل آزاری من
روزگاری که جنون رونق بازارم بود
تو نبودی که بیایی به خریداری من
برگ پاییزی ام و خسته دل از باد خزان
باغبان نیز نیامد پی دلداری من
سلام عزیز وب زیبای دارید اگه میشه مارو با اسم وبسایت ادبی مذهبی لینگ کنید خبرمون کنید تا شمارو لینگ کنیم خیلی خوشاحال میشم مارو لینگ کنید منتظرتونم دوست عزیز یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد