امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

درد دل با امام عصر (عج)

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه


درد دل با امام زمان



آقای من سلام . امید وارم حالتان خوب باشد البته اگر من و کارهایم بگذاریم!! چه بگویم که همه درد است و دلی دیگر نمانده برایم که بگوید از درد دوری شما آقا . بگوید از غریبی شما که خداییش هم غریب تر از

درادامه مطلب

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه


درد دل با امام زمان



آقای من سلام . امید وارم حالتان خوب باشد البته اگر من و کارهایم بگذاریم!! چه بگویم که همه درد است و دلی دیگر نمانده برایم که بگوید از درد دوری شما آقا . بگوید از غریبی شما که خداییش هم غریب تر از

جد غریبت حسین هستی ! حسین 72 یار داشت که چون پروانه دورش میچرخیدند و ذوب میشدند در وجود حضرت ارباب و الان هم بعد قرن ها هنوز هم محرم ارباب پیر و جوان و زن و مرد ندارد . الحمد لله . ولی شما آقا ، حسابش از دستم در رفته که الان چند سال است منتظر 313 نفر هستید . شبهای جمعه هم که میشود همه یاد کار و کاسبی و درس و دیدو بازدید و ورزش و تفریح و سینما می افتند و قلیل افراد به یاد شما . من مانده ام در کار خودم و هم مسلکانم که چگونه منتظرانی هستیم که نمی توانیم بین دعا برای شما و کارهایی که اغلب ارزشی هم ندارند یکی را انتخاب کنیم . بعضی هامان گمان میکنیم که به خاطر گرفتاری از شما دوریم والله این چنین نیست ما به خاطر دوری از شما گرفتاریم ! آقا یعنی میشود عمرم به زمانی قد دهد که ببینم شبهای جمعه تمام شهر در سکوت است و در مساجد مثل محرم جای سوزن انداختن نیست ؟ یعنی میشود که ظهور شما را درک کنم و به پایان برسد درد و غم دوری . یعنی میشود شما بیایید و جهان را پر از عدل و داد کنید . میشود که ظلم وفساد و تباهی به پایان برسد و پر شود جهان از مهر و محبت و صفا . میشود جوری شود که همه برای هم غصه بخورند و چون یک نفر دچار درد و گرفتاری شد همه برای رفع آن جهاد کنند و نه اینکه بی تفاوت از کنار آن بگذرد . گاهی اوقات فکر میکنم شاید شما را بیشتر از اینکه برای خودتان میخواهم برای خودم میخواهم ! شاید این هم از غریبی شما باشد !!! ولی آقای خوبم میخواهم بگویم که حتی اگر به خاطر خودت هم نمی آیی به خاطر ما جاماندگان از غافله حسین بیا . آخر مگر ما دل نداریم ؟ غصه میخوریم وقتی میشنویم الان عده ای در جنت الحسین دور ارباب مان نشسته اند و ما هنوز در آرزوی دیدن کرب و بلایش هستیم . اندوه گین میشویم وقتی میدانیم شما نزدیک هستید ولی ما را لیاقت دیدار شما نیست . آقا یعنی میشود فردا یبایی؟؟ قلبم گواهی میدهد که نزدیک اید همین اطراف ولی مرا نیست لیاقت درک شما چرا که چشمی که به روی غیر گشاده باش به  روی یار میبندنش.
اللهم حفظ النائب المهدی الامامنا القائدنا سید علی حسینی خامنه ای

نویسنده:علیرضایاراحمدی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد