امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

به مناسبت نیمه شعبان

خورشید من برای که وقت دمیدن است

به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت ابرمرد روزگار

حضرت صاحب الزمان (عج)

بر اساس کرامت ثبت شده در دفتر ثبت کرامات مسجد مقدس جمکران

شناسنامه کرامت

موضوع کرامت: شفاى سکته مغزى در نیمه شعبان

منبع کرامت: دفتر ثبت کرامات مسجد مقدّس جمکران، شماره 285

مشخصات: برادر، ر - ج، اهل مرودشت روستاى زنگى آباد، 37ساله، بنّا

زمان کرامت: نیمه شعبان 1376

مکان کرامت: در محل سکونت

تاریخ ثبت کرامت: 18/8/78

اسناد و مدارک: چهار مورد آزمایش، رادیوگرافى مرکز آموزشى درمانى نمازى.

زیر نظر دکتر تواضع و یوسفى پور، نامه‏اى از طرف همسایگان شفا یافته جهت تأیید شفا و شهادت به بهبودى ایشان

اظهار نظر پزشکى: گواهى مى‏شود آقاى ر - ج، که به علت فلج نیمه چپ بدن به اینجانب مراجعه کرده در مورخه دى ماه 1376با شفاى کامل بهبودى یافته‏اند.

خلاصه کرامت به نقل از شفا یافته:

 براى سومین بار سکته مغزى کردم و از ناحیه دست و صورت و پا از سمت چپ فلج شدم که بعد از مراجعه به دکترهاى مختلف و مأیوس شدن از نتیجه درمان، شب نیمه شعبان بود که حال اضطراب و نگرانى خاصى در من وجود داشت که همان شب در خواب مورد عنایت حضرت ولى عصر علیه‏السلام قرار گرفته و بحمداللَّه از بیمارى شفا پیدا کردم.

شرح واقعه از زبان شفا یافته :

اینجانب یکى از ارادتمندان آقا امام زمان علیه‏السلام هستم که براى سومین بار، سکته مغزى کردم و از ناحیه دست و صورت و پا از سمت چپ بدن، فلج شدم.

بعد از مراجعه به دکترهاى مختلف، آنها مرا جواب کردند. بعد از مدت‏ها، یک روز قبل از تولد آقا امام زمان علیه‏السلام به دستور دکتر، جهت انجام یک سرى آزمایش‏هاى کلّى از بدنم به اتفاق برادرانم به شیراز رفتیم. در آنجا به مرکز درمانى شهید چمران مراجعه کردیم و براى گرفتن نوبت ام .ار .اى با توجه به اینکه این نوع آزمایش را نوبت‏هاى دو ماهه و سه ماهه مى‏دهند، خوشبختانه همان روز براى ما نوبت زدند.

چون از اول صبح، داخل ماشین نشسته بودم، بسیار خسته و بى‏حال شده بودم. با توافق برادرها قرار شد که نوبت آزمایش ام.ار.اى MRI را به دو روز بعد موکول کنیم، چون فرداى آن روز مصادف با نیمه شعبان تولد آقا امام زمان علیه‏السلام بود و آزمایشگاه تعطیل بود. بعد از برگشت به خانه، کم کم این احساس به من دست داد که دیگر توانایى حرکت در من نیست و یأس عجیبى در خود احساس کردم.

خانواده و اقوامى که منتظر آمدن ما بودند، آن روز عصر، همه دلشکسته و گریان بودند، به گونه‏اى که تا آن روز آنها را در آن حال ندیده بودم.

حالت اضطراب و نگرانى خاصى در من به وجود آمده بود و از خود بى‏خود شدم، وقتى از پنجره برادرم را مى‏دیدم که در حال آزین‏بندى و چراغانى حیاط و کوچه است، حالت غریبى به من دست داد. کسانى که در کنار من بودند، از شدّت گریه، یک به یک اطاق را ترک مى‏کردند که مبادا به نگرانى من افزوده شود. آن شب حدود ساعت 12شب که همه دوستان و آشنایان به خانه‏هایشان رفته بودند، من و برادرم، طبق معمول هر شب، کنار یکدیگر خوابیدیم و از شدّت خستگى، خیلى زود به خواب رفتیم.

در خواب دیدم: "دیوارى که روبروى من است به صورت درى، آشکار شد و جوانى نورانى از در وارد شد و پایین پاى من ایستاد، بعد به طرف من اشاره کرد و فرمود: بلند شو!

من در جواب عرض کردم: به علت ناراحتى که دارم نمى‏توانم حرکت کنم.

ایشان دوباره تکرار کردند: بلند شو!

براى بار سوّم دست مرا گرفت و فرمود: تو صاحب دارى، برخیز!

همانطور که دست مرا گرفته بود، بلند شدم و لحظه‏اى بعد، خودم را در آغوش برادرم دیدم و دیگر چیزى نفهمیدم".

بحمد اللّه عنایت حضرت ولى‏عصر علیه‏السلام در نیمه شعبان شامل حالم شد و با لطف امام زمان علیه‏السلام شفا گرفتم.

دکتر غلام على یوسفى پور، متخصص مغز و اعصاب، پزشک معالج برادر ر.ج در جواب نامه دفتر ثبت کرامات مسجد مقدّس جمکران در مورد شفاى مذکور مى‏نویسد:

"گواهى مى‏شود آقاى ر.ج که به علّت فلج نیمه چپ بدن به اینجانب مراجعه مى‏کرده، با مراجعه به پرونده قبلى ایشان در مورخه دى‏ماه 1376با شفاى کامل بهبودى یافته‏اند."

 

اى طبیب دردمندان خسرو خوبان کجایى

اى شفا بخش دل مجروح بیماران کجایى

ظلم و جور و جهل و کین یکباره عالم را گرفته

ظالمان جولان دهند ای مصلح دوران کجایی

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:09 http://www.yahazrateghasem.blogfa.com

باسلام میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) بر شما مبارک وشادباش در آستانه میلاد با سعادت امام زمان ارواحنا فداک وبلاگ حسینیه حضرت قاسم(ع) یکساله شد از شما دوست عزیز خواهشمندیم که به وبلاگ ما هم سری بزنین در ضمن خواهشمندیم که نظر خود را نیز در هر چه بهتر شدن این وبلاگ به ما بدهید تا بتوانیم از نظرات خوبتان استفاده نماییم ما از نظرات ارزنده شما بی نهایت سپاسگذاریم اللهم عجل لولیک الفرج آمین یا رب العالمین

جستار شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 http://m-norouzi.blogfa.com

میلاد ظهور عصاره خلقت ‘ ظاهر کننده غیبی ترین حقیقت وجود ‘ مبارک باد !

م.ا.محب علی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:18 http://www.nafahat.ir

سلام...
1.میلاد موعود مبارک!
2.منتظرتان هستیم...
3.www.nafahat.ir
4....
یا علی

مجید دانشور پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:20 http://m-b-khoda.blogfa.com

سلام.
وبلگت خوبه فقط نفهیدم امان عصر چیه ؟
دوست داشتی به وبلاگ مناجات با خدا (حرفای دل) سر بزن.
نظرت ر هم بده.
یا علی .
خداحافظ .

م.ا.محب علی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 http://www.nafahat.ir

سلام...
1. عارف کامل، میرزا جواد آقا ملکی تبریزی در المراقبات روزه داران را از نظر قصد و نیت به پنج گروه تقسیم کرده اند...
2.سوال: نیت و قصد شما از روزه داری چیست و فکر می کنید در کدام مرتبه قرار دارید؟
3.منتظرتان هستیم...
4.www.nafahat.ir
5....
التماس دعا
یا علی

کربلایی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 http://www.karbalaey110.blogfa.com

زاهدى گفت:[گل]
نماز سى ساله خود را که در صف نخست نمازگزاران ، به جا آورده بودم ، [گل]
به ناچار، به قضا برگرداندم . از آن روى ،[گل]
که روزى به سببى درنگ کردم و در صف نخست ، جایى نیافتم .[گل]
پس در صف دوم ایستادم . اما خود را بدین سبب ، از دیگران شرمسار دیدم ،[گل]
و پیشى گرفتم و به صف نخست آمدم و از آنگاه دانستم که همه نمازهایم ،[گل]
آلوده به ریا و آکنده از لذت توجه مردم به من بوده است و این که ببینند که من ،[گل]
از پیشگامان کارهاى نیک بوده ام .[گل]


کشکول شیخ بهایی[گل]

امیر حسین دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:51 http://velayat-rahrovan.blogfa.com/

قل هل تربصون بنا الا احدی الحسنیین (قرآن کریم )

سلام مستند دفاع مقدس را می توانید از وبلاگ ما دانلود کنید

تقدیم به حماسه سازان گمنامی که در پرتو ایمان و تدبیر و توکل ، شهره عرش و عرشیان شده اند .

شعله سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:34 http://koolebarerah.blogfa.com/

با سلام و احترام

اللهم عجل لولیک الفرج"عج"

التماس دعا برای همه با حاجاتی روا انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد