امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

فرارسیدن ماه مبارک رمضان مبارک

 

 

شهر رمضان الذی انزلت فیه القران  

 

 

 

 

فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان 

ماه بندگی و خلوص 

برهمه مومنان  

 مبارک باد

نظرات 4 + ارسال نظر
باقری چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:34 http://haqiqat.mihanblog.com

خنده پدرم
روزهاى اوّل ازدواجم بود، با همسرم آمدم قم و خانه اى اجاره کردیم . یک اطاق 12 مترى داشتیم ، ولى یک فرش 6 مترى . پدرم آمد به منزل ما احوال پرسى ، گفتم : اگر ما یک فرش 12 مترى مى داشتیم و این اطاق فرش مى شد زندگى ما کامل مى شد. پدرم خندید! گفتم : چرا مى خندید؟ گفت : من 80 سال است مى دوم زندگى ام کامل نشده ، خوشا به حال تو که با یک فرش زندگى ات کامل مى شود
تفسیر به روز
در اردبیل جلسه تفسیر براى جوانان برگزار نمودم ، عدّه اى از جوانها آمدند گفتند: حاج آقا! تفسیر براى پیرمردهاست ، براى ما مطالب روز را بگوئید. من فهمیدم که آنهایى که قبلاً تفسیر گفته اند، بدون رعایت حال مستمعین بوده والاّ قرآن معجزه و ((بیان للناس )) است و باید جورى باشد که هر کس به حدّ ظرفیت و کشش خود بتواند استفاده کند، حتّى بچه ها هم مى توانند تفسیر داشته باشند. زیرا پیامبر اکرم صلّلى اللّه علیه و آله با همین داستان هاى قرآن ، سلمان و ابوذر تربیت کرد.
همانجا براى جوان ها تفسیر سوره یوسف را شروع کردم ، به این شکل که :
یوسفى بود
جوانها! شما همه یوسفید
همه شما........
سلام وعرض ادب واحترام به شما بزرگوار
در این ایام از شما التماس دعا داریم.دعا برای ظهور حضرت صاحب فر اموشتان نشه

ارشاد پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:15 http://edea.mihanblog.com

با سلام
ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی اللهی را تبریک عرض میکنم.
وبلاگ جدید من با عنوان بهائیت و روسیه در حال فعالیت هست.
خوشحال می شوم از حضور پر مهرتان استفاده ببرم .
سر بلند باشید
التماس دعا


علی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:58 http://zeydebneali.blogsky.com/

سلام آقا سعید
طاعات و عبادات مورد قبول درگاه حق انشالله
موفق باشی

عبرات دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 http://shobeyr.mihanblog.com

نجا که خدا هست و علی نیست کجاست؟

دیوان قضا خطی ز دیوان علی است
سُکان قدر، در یَدِ فرمان علی است
طبع من و مدح مرتضی، شرمم باد
آنجا که خدای من ثنا خوان علی است

*****************************
تا حُبّ علی بُود مرا در رگ و پوست
رنجم ندهد سرزنش دشمن و دوست
جز نام علی لب به سخن وا نکنم
«از کوزه همان برون تراود که در اوست»

سلام

فرارسیدن شبهای قدر ، شب خرقه پرهیزکاران ، سنگ صور شکسته دلان ، رازدار عارفان و همنوای عاشقان و ایام شهادت امام مومنان علی (ع) بر شما تسلیت باد

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد