امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

شهادت امام صادق تسلیت باد

  

 

شهادت ششمین امام شیعیان جهان حضرت امام صادق (ع) برفرزندبرومندش  

حضرت صاحب الزمان(عج) وهمه شما دلسوختگان ان حضرت تسلیت باد 

 

 

 

 

 

بقیع بی چراغ فرزندان زهرا (س)

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن افلاک جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 http://www.mohsenaflak.blogsky.com

سلام
من هم شهادت امام بزرگوار رو تسلیت می گم
من یه مجله فرهنگی و اطلاع رسانی دارم شما من رو به دوستان اضافه کنید من هم شما رو اضافه می کنم
www.mohsenaflak.blogsky.com
به اسم مجله فرهنگی و اطلاع رسانی افلاک اضافه کنید
شما هم به من سر بزنید و بگید به اسم چی شما رو اضافه کنم.
با تشکر روابط عمومی افلاک

جستار دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:35 http://m-norouzi.blogfa.com

امام من !
رضای من !
ضامن من باش …
من همان آهوی رمیده ام
همان که با چشمانی غرق تمنا
تو را نظاره می کند
ضامن من باش
ای ضامن آهو ! …
آهوی رمیده ات به دنبال تو
دشتهای دعا را طی می کند
و به یاسهای عاشق سلام می دهد
طاقت دیدنت رویت را ندارد
شرمنده و سر به زیر دارد
از آن رو که آنگونه که باید نبوده
ولی اینک دلش را
با دو دست تمنا پیشکش می کند
دلی که سرشار از عشق است
آن هم عشقی الهی
می داند چنین دلی آلوده نخواهد شد
آرزومند است
ضمانت تو را می خواهد
بیش از این سرگردانم نکن
ای مأمن آرامش
یاریم نما …

جستار یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 http://m-norouzi.blogfa.com

چند روزی است که زمزمه‌های زیادی درباره دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ایران و جریان حاملان قرآن نقل محافل شده است.

اسفندیار خان مشایی، یک گل دیگر کاشتند و اینبار با ثبت و ضبط تصویر، دلها بیش از گذشته به رنج آمد!

فیلم این مراسم را از http://www.chtn.ir/WebForms/Fa/General/default2.aspxدانلود کرده و ببینید ....


همتبار چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:00 http://hamtabar.ir

همتبار گرامی از شما برای نویسندگی درسایت همتبار دعوت بعمل می آید. شما بعنوان نویسنده سایت همتبار می توانید آثار، دیدگاهها و مطالب خود را در موضوعات متنوع در این سایت ثبت نمائید. در سایت همتبار با افزایش گستره ی نشر مطالب شما در حوزه ای وسیعتر، دامنه تاثیر آن در راستای ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه افزایش می یابد. بدون شک در عصری که تفکر و تعقل حیاتی ترین نیاز بشریت است مطالب مفید شما در زمینه های مختلف برای دیگران الهام بخش و راهگشاست شما می توانید مطالبی که در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده یا می کنید را در همتبار نیز باز نشر نمائید. بدیهی است مطالب تولیدی و ممتاز! شما، چنانچه برای اولین بار از طریق همتبار منتشر گردد، ضمن قرار گرفتن در قسمت مطالب اصلی سایت، بعنوان مطلب برگزیده و یا منتخب هفته نیز انتخاب گردد. با استفاده از نام کاربری و کلمه رمز می توانید به بخش مدیریت خود وارد شوید. و مطالب خود را ارسال نمائید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد