امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

امـــان عصر

وبلاگ مذهبی در رابطه با مولا صاحب الزمان(عج)

میلاد باسعادت مولود کعبه .

 

میلاد باسعادت مولود کعبه .

امام العارفین

ساقی کوثر

 

علی(ع)

برهمه شیعیان ان حضرت

پیشاپیش تبریک و تحنیت باد

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مرد قبیله سوفی ها شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:30 http://nazla.blogfa.com

یا هو یا من لا هو الا هو

آشنای مهربون سلام

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
میلاد مولا علی (ع) بر شما مبارک
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
فرشتگان احرام می‏پوشند و به طواف در می‏آیند
آری کعبه مادر می‏شود و در دامان
مهر خود، علی (ع) را به گیتی هدیه می‏کند ...
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

قبیله سوفی ها بروز شد ...
منتظر حضور سبزت هستیم ...

همیشه هایت شاد
در پناه حق
یا علی
[گل][بدرود][گل]

ناصر آسیابانی یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 http://naser66.blogfa.ir

به نام خدا
سلام
تابستان،
از راه رسید
با تب تند رسیدن.
.
.
.
با ادامه ی مبحث نومینالیسم ، رئالیسم و فیزیکالسم در ادبیات به همراه بررسی تطبیقی 20 جمله ی شاعرانه از شاعران بزرگ به روزم و منتظر نظرات و انتقادات ارزشمند شما
در پناه حق
یا مولا علی

ارام چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:50 http://www.yasearam@persianblog.ir

سلام

پرشین بلاگ رو حک کردن

اوضاع نابسامان وبلاگ ها و عدم اطلاع صاحبانش برای درست کردن اون ها وبلاگ نویسی رو تعطیل کرده . با عوض کردن آدرس های دات کام به دات آی آر بخش زیادی از مشکلات برطرف می شه . کافیه که در قالبتون آدرس ها رو به دات آی آر تغییر بدین ...

یاس آرام همچنان حتی در ایام حک آپ می شه ...

علی علی

محسن بیات(یاس سفید) جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 http://korehbar.blogfa.com

سلام.
راستش یه مطلب توی وبلاگم گذاشته بودم خیلی صبر کردم بیای بخونیش ولی چون دیدم نیومدی من خودم با امید اومدم تا مطلبم رو بهت بگم:

بگو : من آمدم...



آقای من،پیشانی صدق و اخلاص در دیدگاه دولت ده و از صمیم دل بگوآمدم.اگر گفتند اینجا چرا آمدی بگو به کجا بروم و به کدام در رو کنم.



این ره است و دیگر ره دوم نیست

این در است و دگر دوم در نیست



اگر گفتند به اذن چه کسی آمدی؟بگو شنیدم:



بر ضیافتخانه فیض(1) نوالت منع نیست

در گشاده است و صلا ر داده خوان انداخته



اگر گفتند تا به حال کجا بودی؟بگو راه گم کرده بودم.اگر گفتند چه چیزی آوردی؟بگو اولا:

((دل شکسته))که از شما نقل است:



در کوی ما شکسته دلی می خرید و بس

بازار خود فروشی از آن سوی دیگر است



وثانیا:

من گدایم چه توانم برم در بر شاه

طمع بخششم از درگه سلطان من است



اگر گفتند بیرونش کنید بگو:



نی روم زدیار شما به کشور دیگر

برون کنید از این در درآیم از در دیگر



اگر گفتند این جرات را از که آموختی؟بگو:از حلم شما.اگر گفتند قابلیت استفاضه(2)نداری بگو:قابلیت را هم افاضه می فرمائید.باز اگر از تو اعراض کردند بگو:



به والله به بالله به تالله

به حق آیه نصر و من الله

که مو ز دامنت دست بر ندیرم

اگر کشته شوم الحکم لله



اگر گفتند مُذنبی(3) بگو:اولا شنیدم شما غفارید،ثانیه من ملک نیستم آدم زاده ام.وثالثا:



ناکرده گنه در این جهان کیست بگو

آنکس که گنه نکرده و زیست بگو

من بد کنم و تو بد مکافات دهی

پس فرق میان منو تو چیست بگو



اگر گفتند چه می خواهی؟بگو:



جز تو مارا هوا دیگر نیست

جز لقای تو هیچ در سر نیست





--------------------------------------------------------------------------------




1.نوال:بهره،عطا

2.فیض بردن وفیض گرفتن

3. مذنبی:گنهکاری

........................................................................................................
قسمتی از کتاب تازیانه سلوک آیت الله حسن حسن زاده آملی حفظه الله

مرتضی جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:59 http://ahlebait.blogsky.com

به نام خدا
سلام
باز هم اومدم و آپ کردم اگه وقت داشتی یه سر بزن خوشحال میشم

به امید دیدار

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان ۳ صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد